Děkujeme za pochopení.
M82a46r40t24i28n81a 78M20o92u27d72r43á
Prostě špatná organizace práce.
S tím se ovšem vždycky dá něco dělat (a nebýt pak grogy).
P34a38v71e95l 61K58a10m24a29s
Zajímavý pohled. Je to jako v jiných oborech. Co třeba prodavačka. Před chladicím boxem má paletu se zbožím a začne vybalovat máslo. Leč ti neukáznění zákazníci si berou nejen máslo, ale také jogurty a mléko. Navíc každý v různém poměru, takže prodavačka nemůže jít ani cestou 2 másla, 2 mléka, 2 jogurty apod. Nebo pacienti. Chřipková sezóna a nějaký prevít si dovolí přijít se zlomeninou, když se měl nakazit virem chřipky. Řidič autobusu má zastávky, kde má zastavit. A nejsou to nástupky a výstupky, ještě k tomu pro neupřesněný počet jedinců. Atd.
Navrhuji, aby žákům 2. stupně byly rozdány omalovánky a pastelky. Max. 2 různé barvy pro každého jedince. Jak již předmět napovídá, je to výtvarná výchova a nikoli výtvarná anarchie, že by každý žák mohl být kreativní. To by byla hrůza. A po takové hodině výtvarky by samozřejmě byl pro učitele nárok na 2 hodiny odpočinku. V budoucnu by se nám to vrátilo. Byli bychom zvyklí dostat ke každému kilogramu jablek kilo shnilých brambor, jelikož ty se také musí prodat. Jako bych to již někdy zažil ...
Z72u72z73a53n51a 36Z66a54j13í46c29o53v61á
Ta to je dnes přesně to, co jsem potřebovala. Super! Dovolím si podotknout, že jsem původem výtvarnice a moje schopnosti se projevovaly už od raného dětství. Tudíž jsem zarputile vždycky v hodinách výtvarky malovala to, co jsem sama chtěla. Kupodivu mi to procházelo.
Z72b40y19š78e13k 83H12l16i95n56k22a
Mohou si za to sami, nemají zadávat nesmyslné úkoly. Kdysi (ještě za komoušů) jsme měli namalovat Kreml. Tak jsem namaloval asi 3 věžičky, na ně nějaké barevné pruhy, na vršek jsem přimaloval cibule a na jedné z těch cibulí namísto tehdejší rudé hvězdy kohouta. To jsem zvládl zhruba za čtvrt hodiny. A pak jsem nabádal spolužáka, aby to také tak odflákl, abychom mohli hrát karty.
Kuli z toho "výkresu" jsem nedostal patrně jen proto, že jsem vůbec něco odevzdal. I když to v té době bylo politicky - jak se dnes říká - silně nekorektní.
Š70t60ě63p27á53n 34B90i55c20e81r74a
Vzpomenu-li na smysluplnost výtvarné výchovy v dobách mého dospívání, kdy žáci byli, relativně vzato, manipulovatelní jako ovečky, tak bych pro ty dnešní nepoddajné studenty výtvarnou výchovu rovnou zrušil.
E32v88a 76N40e46j27e27d98l51á
V čem byli žáci manipulovatelní? VV byla oblíbený předmět u většiny žáků. K článku: Nechápu, proč si učitelé komplikují práci, kdo z dětí zadané výtvory nedokončí, dostane horší známku, je to jednoduché. Možná se tak naučí stíhat a bude pohoda jako v době mého dospívání. Proč výtvarku rušit, nevím, jestli je smysluplná, ale některá děcka jí mají rády.
- Počet článků 16
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1420x