Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prostě špatná organizace práce.

S tím se ovšem vždycky dá něco dělat (a nebýt pak grogy).

1 0
možnosti
PK

Zajímavý pohled. Je to jako v jiných oborech. Co třeba prodavačka. Před chladicím boxem má paletu se zbožím a začne vybalovat máslo. Leč ti neukáznění zákazníci si berou nejen máslo, ale také jogurty a mléko. Navíc každý v různém poměru, takže prodavačka nemůže jít ani cestou 2 másla, 2 mléka, 2 jogurty apod. Nebo pacienti. Chřipková sezóna a nějaký prevít si dovolí přijít se zlomeninou, když se měl nakazit virem chřipky. Řidič autobusu má zastávky, kde má zastavit. A nejsou to nástupky a výstupky, ještě k tomu pro neupřesněný počet jedinců. Atd.

Navrhuji, aby žákům 2. stupně byly rozdány omalovánky a pastelky. Max. 2 různé barvy pro každého jedince. Jak již předmět napovídá, je to výtvarná výchova a nikoli výtvarná anarchie, že by každý žák mohl být kreativní. To by byla hrůza. A po takové hodině výtvarky by samozřejmě byl pro učitele nárok na 2 hodiny odpočinku. V budoucnu by se nám to vrátilo. Byli bychom zvyklí dostat ke každému kilogramu jablek kilo shnilých brambor, jelikož ty se také musí prodat. Jako bych to již někdy zažil ...

1 1
možnosti
Foto

Ta to je dnes přesně to, co jsem potřebovala. Super! Dovolím si podotknout, že jsem původem výtvarnice a moje schopnosti se projevovaly už od raného dětství. Tudíž jsem zarputile vždycky v hodinách výtvarky malovala to, co jsem sama chtěla. Kupodivu mi to procházelo. :-)

0 0
možnosti
ZH

Mohou si za to sami, nemají zadávat nesmyslné úkoly. Kdysi (ještě za komoušů) jsme měli namalovat Kreml. Tak jsem namaloval asi 3 věžičky, na ně nějaké barevné pruhy, na vršek jsem přimaloval cibule a na jedné z těch cibulí namísto tehdejší rudé hvězdy kohouta. To jsem zvládl zhruba za čtvrt hodiny. A pak jsem nabádal spolužáka, aby to také tak odflákl, abychom mohli hrát karty.

Kuli z toho "výkresu" jsem nedostal patrně jen proto, že jsem vůbec něco odevzdal. I když to v té době bylo politicky - jak se dnes říká - silně nekorektní. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Vzpomenu-li na smysluplnost výtvarné výchovy v dobách mého dospívání, kdy žáci byli, relativně vzato, manipulovatelní jako ovečky, tak bych pro ty dnešní nepoddajné studenty výtvarnou výchovu rovnou zrušil.

0 1
možnosti
Foto

E32v88a 76N40e46j27e27d98l51á

4. 11. 2018 15:29

V čem byli žáci manipulovatelní? VV byla oblíbený předmět u většiny žáků. K článku: Nechápu, proč si učitelé komplikují práci, kdo z dětí zadané výtvory nedokončí, dostane horší známku, je to jednoduché. Možná se tak naučí stíhat a bude pohoda jako v době mého dospívání. Proč výtvarku rušit, nevím, jestli je smysluplná, ale některá děcka jí mají rády.

2 0
možnosti
  • Počet článků 16
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1420x
Nenapravitelný optimista, který věří, že nakonec pravda a rozum zvítězí nad lží a demagogií. Databázový programátor, který by se nicméně daleko raději živil jako spisovatel. Táta dvou dětí, jež by nejraději pořád viděl ve věku, kdy začínaly chodit a mluvit, což je již neskutečně dávno. Hloubálek, kterému nedá spát, proč Kaufland v Německu má ceny o 10 % nižší než v Česku, ale německá prodavačka má plat 3 krát vyšší. A proč na tuto otázku nedokázal zatím odpovědět žádný ekonom, finanční mocnář, politik či jiný vševěd.

Seznam rubrik